12 Aralık 2007 Çarşamba

Sercan'da Hayat Var Mı? (400)

Geldik 400 no'lu post'a. Ama biraz buruk geldik. Uzun süredir bu blog'a olan ilgimi kaybettim. Bunun da cezasını blog okuyucularından gelen mahalle baskısı ile ödüyorum. Aksi gibi de sitemin hosting'i kapandı. Blog'taki tüm resimler "kırık resim" vermeye başladı. Biraz buruk bir 400 no'lu post kutlaması anlayacağınız. Dahası yeni bir host alacak kadar bile vaktim yok ofiste. Akşamları ise bilgisayardan uzak geçiriyorum, iyi de yapıyorum. Neyse kısa bir özet geçeyim, önümüzdeki günlerde umarım bir hosting alıp bu blog'u yeniden hayata döndüreceğim.

* Talip işinden nefret ediyor.
* Necati EQ1 oynuyor. Adi herif, canım çekti.
* Kuti Kars'a gitti. 14 ya da 15inci mekanize piyade.
* Başar ile bir oyun tasarlardık nefis oldu.
* Salim sayfalarca çeviri yaptı, baya iyi oldu.
* Aslı'nın doğumgünü vardı, Karaoke Club'ta kutladık. Talip ve ben sarhoş ve hafif kaymış gittik, ayıp oldu.
* Ben ofiste sürekli çalışıyorum, Aralık ayı tiskinç.
* Bizimkiler 28'inde bir parti düzenliyor, ben işlerden dışında kalacağım zorunlu olarak.
* Yamak Ankara illerinde, blogundan takip ediyoruz.
* Serra'ya yeni başlangıçlar gerekli.
* Bayram geliyor.
* Galiba yeniden hasta oluyorum.

3 yorum:

Aylin dedi ki...

Ama boyle uzun sure yazmazsan olmaz ki! Canım sıkıldı hep aynı yazıyı gore gore.

Renderman dedi ki...

Hem yazmıyor hem de okumuyorsun, olmuyor. Istanbul'dayım ben :) Kahveye beklerim :)

Adsız dedi ki...

Gostei muito desse post e seu blog é muito interessante, vou passar por aqui sempre =) Depois dá uma passada lá no meu site, que é sobre o CresceNet, espero que goste. O endereço dele é http://www.provedorcrescenet.com . Um abraço.