10 Nisan 2008 Perşembe

Meğerse Gerçekmiş

Bu sabah yine uyuz olduğum Fox sabah haberlerini izliyorum (hem uyuz olup hem de niye izliyorum ben de bilmiyorum). Türkiye'yi ziyaret ederek tahminen TBMM'de konuşma yapacak olan Avrupa Konseyi başkanı Barosso ile ilgili bir haber. Habere göre Barosso'nun korumaları TBMM'de güvenlik keşifine çıkmış. Biraz da anlaşılan abartmışlar. Fox da haberi TBMM'ye bu bir hakarettir, nasıl böyle birşey yapalar şeklinde sunuyor. İnsanlar da SMS'lerle katılıp programa "vatan millet sakarya" mesajları gönderiyorlar. Beni de şeytan dürttü ve şöyle bir SMS attım; "Barosso'nun güvenliği tabiki keşfe çıkacak. Hem nasıl çıkmasınlar ki tüm vekillerimizde silah var, düğünlerde havaya ateş ediyorlar. Çoğunun hakkında şiddetten dolandırıcılığa kadar farklı konularda devam eden onlarca dava var. Neyseki dokunulmazlıkları var da TBMM kapısından girebiliyorlar. Barosso Türkiye'nin en tehlikeli, en azılı kişilerinin bulunduğu yere gidiyor, o güvenlik önlemi almasın da kim alsın."

Merakla bekliyorum mesajı okuyacaklar mı acaba diye. Okudular. Ama şu şekilde; "Evet sevgili seyirciler. Barosso'nun güvenlik skandalı ile ilgili mesajlar gelmeye devam ediyor. Mesajlar bu olayı kınıyorlar. Bir mesaj da 'tabiki önlem alacaklar' diyor. Böyle bir görüş de var. Şimdi diğer haberlerle devam ediyoruz..."

Hani paparazzi programlarına çıkan yarı-ünlüler hep feryat figan eder ya, dediklerimden birkaç kelime alıp kullanmışlar diye. Meğerse gerçekmiş!

Hiç yorum yok: