12 Mayıs 2008 Pazartesi

Ben Böyle Bilimin İçine Tüküreyim!

Ben bu konuya iyice kafayı taktım. Üç post aşağıdaki konu. Keza sabah işe gelirken radyoda yine haber olarak verdiler. Amerika'lı bilim adamları vücudun dekompozitasyonunu yani yaşlanmasını geciktirici ya da durdurucu bir gen tedavisi üzerinde çalışıyorlarmış falan filan.

Şimdi bu bilim adamlarının kendileri de 40'ın 50'nin üzerinde adamlar değil mi. Ben o yaşa gelmiş olsam hayatta da yani bu işle uğraşmam. Maazallah gerçekten bulurum böyle birşeyi de, sonra çevremdeki herkes 20'li yaşlarında gezerken ben çökmüş bir şekilde kalırım diye korku ile yaşarım. Ekibimi sabote ederim.

Bi' de kendimi düşünüyorum 20-30 yıl sonra bulacaklar bu nalet tedaviyi, 50-60 yaşında çakılıp kalıcaz. Tüküreyim bilimine!

1 yorum:

Ozan dedi ki...

Hacı, bir süre öyle takılırsın işte mature sex, şöyle 30-40 yıl sonra da gençleşmeyi bulurlar, 2.ci bahar yaşarsın. Umarım!