23 Mayıs 2008 Cuma

Uyandırma Alarmı

Şimdi size bir his anlatacağım;
Hani soğuk havada siz sıcacık yatağınıza gömülmüş çok güzel bir rüya görüyorken alarm çalar. Uykulu bir şekilde alarmı kapatırsınız. Henüz uykudan ve gördüğünüz rüyadan tam sıyrılamamışsınızdır. Bir yanda gördüğünüz rüyanın güzelliği ve sıcak yatağın rahatı, diğer yanda kalkmanız gerektiğinin rahatsız edici bilinci. Zihniniz çaresizce uyuyup tekrar o güzel rüyaya dönmek için uğraşır. Ama artık çok geçtir. Vücudunuz rahatsızca kıpırdanmaya başlamıştır bile. Üstelik uyusanız bile o güzel rüyaya geri dönemeyeceğinizi de bilirsiniz. Bu hissi anladınız mı?

Son günlerde uyanıkken bile sürekli böyle bir hisle dolaşıyorum. Tekrar uykuya dalmak istiyorum. Ama beceremiyorum.

2 yorum:

bearist72 dedi ki...

Valla ne güzel anlatmışsın, yaşamayan yoktur. Uyanıkken yaşamak nasıl birşey o kısmı anlayamadım.
Kabus görüp uyanmakda var. Büzük büzük atarsın, uykun vardır tekrar aynı kabusu görmemek için gecenin bi yarısı gider kahve içersin. Ehü ehü uyanıkken bunu yaşamak beter olmalı. :P

Adsız dedi ki...

ben de o hissi bildim
hatta bazen basarili bir sekilde ruyaya veyahutta kabusuma geri dondum,abarttim cise kalktim sonra ruyaya devam ettim,koku bende sonucta
saygilar efem