10 Ekim 2007 Çarşamba

Tembelsiniz! (Ya da En İyi Savunma Saldırıdır)

Bir süredir blogu gayet ihmal ettiğim ve pekbirşey yazmadığımdan ve gelen en son yorumlardan ve MSN konuşmalarından gördüğüm kadarıyla tanıdığım (ve tanımadığım) blog okuyucuları buna tepki verdiğinden hemen zeytinyağı gibi üste çıkacak bir formül geliştirdim. Savunma yapacağıma direk saldırı yapacağım. Bir diğer deyişle kahvedeyim mahvedeyim diyecektim direk mahvedeyim dedim.

Tembelsiniz! Evet evet, aynen öyle. Bakınız bugüne kadar bu blog'a 354 yazı yazmışım (işte bu da 355). Ancak okuyuculardan gelen yorum adedi sadece 273! Yani 1.3 yazıya bir yorum düşüyor. Halbuki haftasonlarını saymazsak günde ortalama 50 farklı ziyaretçi geliyor (haftasonları bu sayı 20-30 arasına geriliyor). Peki nerde bu insanlar, iki satır karalasalar ya.

Rekor da 15 yorum ile sakalımın nasıl kesilmesi gerektiğine karar verdiğiniz yazı olmuş. İşte demokrasinin ve çok sesliliğin gücü, bir insan bile fark yaratabilir, siz yeter ki yazın, aslansınız, kaplansınız, kesseler acımaz, öldürseler ölmezsiniz (gazz gazz).

Bir diğer yandan ofis işlerimin 2-3 katına çıkması ile internette bile sörf yapamaz haldeyim. Sadece arada facebook'a girip bir puzzle falan çözüyorum, bir de gelen vampirdir, kurtadamdır, zombidir saldırılarını "ignore" ediyorum. Akşamları da bilgisayar karşısına pek geçemiyorum. WoW hesabımı bile kapattım, oradan anlayın.

Özetlerin ardından sabaha karşı Frankfurt'a yola çıkıyorum. Umarım bayramdan sonra bu blog'u dolduracak malzeme ile görüşeceğiz.

Hiç yorum yok: