17 Eylül 2007 Pazartesi

B Planı

Sercan:
n'aaber
Flintstone:
iyidir senden ?
Sercan:
hiç işte, pazartesi sendromu
Flintstone:
aynen ya acayip depresifim.. ne yapıcaz ?
Sercan:
aslında depresif olmam için hiçbir neden yok
Flintstone:
ya aynen de.. ekşın yok hayatta.. ne bilim bi banka falan mı soysak.. ya da vücuda dövme yaptırıp hapse girip kaçmaya mı çalışsak bilmiyom ki
Flintstone:
orda mısın, cevap ver bana hayatımda önemli bi karar almak üzereyim banka soyuyim diyorum sana gıkın çıkmıyor
Sercan:
ben diyorum ki ezeli düşman olalım, birbirimize uzaktan uzağa kötülük yapmaya çalışalım, telefonlarımızı dinletelim, sevgililerimizi ayartmaya çalışalım, nefret mektupları, bombalı paket falan gönderelim, asılsız söylentiler yayalım netten hayata biraz renk gelsin
Sercan:
her sabah nefret ve kin duyguları ile uyanırsam belki canım sıkılmaz
Sercan:
tabiiiii cevap verme sen
Sercan:
işte nefret tohumlarının ilk adımları
Flintstone:
teldeyim
Sercan:
yemezler
Sercan:
bana msn'de cevap bile vermedin
Sercan:
artık can düşmanız
Sercan:
böyle bil
Flintstone:
ooohooo ben plan bile yaptım sen uyu.. dişli rakip isterim ben

3 yorum:

Unknown dedi ki...

peki ortak daha güçlü bi düşman için birleşir misiniz? dünyalarını tehdit eden bir güce karşı geçici olarak birleşen he-man ve iskeletor misali?

sercan dedi ki...

evet ama hollywood bize öğretti ki kötü olanımız son anda cayarak gücü ele almaya çalışacaktır, fantastic four ve doctor doom misali? ayrıca savaştığımız kötü de iyiye dönebilir her an

koray dedi ki...

Spy vs Spy tadı yakaladınız gibi geldi bana daha çok...