19 Eylül 2007 Çarşamba

Rakamlarla Geçen Hafta

* İKİnci kere Miniatürk'e gittim.
* BİR ev yapımı cheesecake yedik afiyetle, bu haftasonu BİR tane daha yapacağız.
* YİRMİ sene sonra ilk kez Bahçelievler'e gittim. Aynı gün içinde İKİ kere de Emirgan'a gittim.
* İşyerim bana BİR laptop verdi, çok mutluyum.
* İKİ arkadaşım arap ülkelerine gitmeyi planlıyor (tüm arap ülkelerini tek bir ülke olarak görüyorum nedense).
* Taksim'den sabahları araba ile OTUZ dakikada işe gelebiliyorum, çok ilginç, keza ev de o kadar sürüyor.
* Everquest İKİ'ye başlamam konusunda üzerimde acayip bir baskı var.
* BİR haftadır sürekli erken uyuyoruz (acaba ramazan davulcuları tarafından sabahın köründe uyandırılıyor olmanın bir etkisi var mı).
* En iyi arkadaşım BİR denyodan ayrıldı (eğer yeniden bir araya gelirlerse bu yazdığımı yutacak mıyım, neyse yutarım, ne yapayım).

2 yorum:

Renderman dedi ki...

Hop, noluyo, o cheesecakelerden bana da getir.

Renderman dedi ki...

Ayrıca eq2 ye gelmek zorundasın :)