30 Mayıs 2007 Çarşamba

Büyük Tren

Sabah sabah içimde Big Train izlemek için inanılmaz bir istek vardı. Böyle durumlarda kendime yardımcı olması açısından şu listeyi yapıyorum;

En İyi 10 Big Train Skeçi
10. Tom Henderson "Nooo waaay... That guy is a wanker!" Sonu o kadar aptalca ki gülmeden duramıyorum.
9. Working Class "Just dont give them any money." Birds'ü izlemeyenler için bile süper.
8. Ritz to the Titz "...would anyone like to see my monkey impression?" Bu skeçi izleyip sokaklarda titz diye dolaşmak istiyorum.
7. Murder at the Dinner Table "...I bet she would!" Nedense her toplulukta böyle bir denyo olur.
6. Try Not to Go On Fire "Never mind... never mind..." Simon Pegg nasıl bir insan??
5. False Athletic Start "Ready?" Sonu müthiş.
4. Do You Speak English? "I do speak English!" Bu skeçte beni en çok çeken şey Fransa'da geçiyor olması ve iğrenç Fransızların dilleri konusundaki snobluklarına dem vurması (öeh, nefret kussaydım).
3. Evil Hypnotist "You do know that he is an evil hypnotist, right?" Müthiş.
2. Jockeys "Jockeys... Something must have spooked them." Klasik!
1. Small Train "Doesnt it stand to reason that we need giants to push the train." Tek kelime ile mükemmel. Simon Pegg'in yüz ifadeleri müthiş.

...Ve tabiki birden bile üst sırada, ne yazık ki Youtube'de olmayan Big Train'in efsanevi skeçi, "This is the most important thing I am ever going to say to you and I am not going to say it again!"

Hiç yorum yok: