23 Mayıs 2007 Çarşamba

Rakamlarla Geçen Hafta

* BİR yunanlı ile öpüştüm
* BEŞ kişiyi evimde rahat rahat ağırlayarak evin kapasitesini ölçtüm (kasmadan yediye çıkartabilirdim, hatta aynı yatakta yatacak çiftler de olabileceğini düşünürsek hmm...)
* Gaza gelerek SEKİZ tane PS2 oyunu aldım ve tabiki hiçbirini oynamadım
* ÜÇ eski sevgilimi gördüm
* BİR kere bile spor salonuna gitmedim (peki öyleyse iki şişe carnitine nereye gitti??)
* Aynı hafta içinde İKİ kere bara çıkarak rekorumu egale ettim - ki rekorum altı ayda bir bar gibi birşeydi
* Bir gecede YEDİ bira içmeye yeltendim, neyseki üçünü elimden Bülent kapıp bitirdiği için sarhoş olmadım (gerçi belli bir saatten sonrası biraz bulanıklaştı)
* ON tane freelance iş aldım, patlamanın eşiğindeyim
* DÖRT kişi aynı anda Donkey Konga oynamayı organize ettim, hem de iki kere ve farklı kişilerle
* BİR partiye katıldım ve sayamadığım kadar kişi ile tanıştım
* ÜÇ gün pasaportumu aradım ve bulamayarak bir yurtdışı gezisini iptal ettim
* Fas'a BİR davetiye aldım
* DOKUZ sene önceki şirketimin vergi borcu banka hesabımdan haczedildi, dokuz senedir bana ulaşamayan vergi dairesini gidip bizzat kutladım

Hiç yorum yok: