23 Mayıs 2007 Çarşamba

French, Saunders, Bjork ve Bülent Tek Başlıkta

Londralı dostum Bülent (ki kendisi sağa sola komik linkler atan, webcam'lere ya eflatun ceket ve pembe gömlek ya da çıplak çıkan süper bir insandır) beni youtube'de French & Saunders ile tanıştırdı. Britanyalıların komedi anlayışını her zaman sevmişimdir. Günümü kadınların skeçlerini izleyerek geçirdim. Sonra Bjork skecini izlerken Bjork'un nasıl da taklit edilemediğini, daha doğrusu ne kadar çılgınca taklit edilirse edilsin yine de kendisine benzediğini farkettim. Sonra aklıma geçen TV kanalında yarısından izlediğim bir klip için Tolga'nın Bjork'un yeni klibi dediği geldi. Sonra buradan Bjork'un yeni bir albüm çıkardığı çıkarımını yaparak nette onun peşine düştüm. Birkaç saatim de böyle öldü. Ayrıca nedense bunu da buraya yazma gereği duyarak bir yarım saatimi daha öldürdüm.

Neyse ben işimin başına döneyim...

Hiç yorum yok: