31 Mayıs 2007 Perşembe

Kahve Falı ve Bilimsel Gerçekler

Kahve falının inanırlığını test etmek amacıyla bugün beni pek tanımayan birine bir fal baktırdım. 3 vakte kadar bu falın sonuçlarına geri dönüp ne kadarının tuttuğuna bakacağım. Sonra bu deneyi birkaç kere daha tekrarlayıp kahve falının inanırlığını bilimsel metodlarla test etmiş olacağım. (Evet kabul ediyorum, hayatımda çok az heyecan var.)
* Hayatımda yeni biri var. (Bu zaten doğru!)
* Bu kişi ile birlikte olduğum için bir kişi çok mutlu olacak, bir kişi de bizi ayırmaya çalışacak. Bizi ayırmaya çalışan kişinin ismi ya C ile başlıyor ya da içinde C var. Söyledikleri çok canımı sıkacak.
* Çok iri biri var, tahminen erkek, bana sırtını dönmüş uzağımda duruyor ve bana kızgın ya da kırgın.
* Yakın zamanda birşey başaracağım ve kalabalık bir grupla kutlayacağım.
* Çok yakında bir süredir beklediğim para, üstelik daha büyük bir miktarda gelecek.
* Ailemle ilgili bir sorun olacak, ailemden biri ile ciddi bir kavga edeceğim.
* Bu haftasonu bir yere gidiyorum ama sandığım yere değil. Bir kişiyi görmeye gideceğim ve yanımda başka biri daha olacak. Elimde de bir hediye olacak.
* Beni çok sevindirecek bir haber alacağım.
* Ardından çok kalbimi kıracak bir haber alacağım, tahminen bir boynuz durumu olacak. (*sniff*)
Evet bakalım üç vakte kadar hangileri gerçekleşecek...

Hiç yorum yok: