30 Mayıs 2007 Çarşamba

Tanışma Bitti

Hayko Cepkin'in ilk albümü ile henüz yeni tanışmıştım ki (favorim Fırtınam) dün gece kendimi yeni çıkardığı ikinci albümünü dinlerken buldum. Bugün işe gelirken de MP3 çalarımda bu albüm vardı. İlgimi çeken birşeyi hemen paylaşmak isterim; Zaten tip itibarıyla bile ilginç biri olan bu adam ilk albümünde yumuşak vokaller ve ritmik şarkılarla piyasaya çıktı ve kendini kabul ettirdi. Ama bu ikinci albümde "Tanışma Bitti" diyerek biraz daha farklı yollara sapmaya cesaret etmiş. Örneğin daha ilk şarkıda (Yalnız Kalsın) elektronik drum&bass ritmler üzerine brutal vokal yapmaktan çekinmiyor. Tüm albümü baştan aşağı henüz sindiremedim ama bol bol elektrogitar, drum&bass ve brutal vokalli bölümler olduğunu söyleyebilirim. Bir de arada Barış Manço'nun Dönence zamanında kalan sesler var ki onları nasıl isimlendiririm bilemiyorum. Albüm kapağını da sabah sabah netten buldum ve bayıldım...

Hiç yorum yok: