1 Kasım 2007 Perşembe

Desosyalizasyon

İlk adım olarak emaillerimden bazılarını iptal ettim. Yıllar boyunca hotmail, yahoo, gmail gibi yerlerden çeşitli emailler almışım nedense, üstüne üstlük bunlara çeşitli mailing listelerini bağlamışım, bazılarına oyun üyelikleri, banka dekontları, alan adı kayıtları falan geliyor. Şimdi bunları 2 adrese indirgemeyi başardım.

İkinci adım olarak MSN'den çıktım. Account'u silmedim tabiki ama artık eskisi kadar da girmiyorum. Hatta son 2 hafta içinde birkaç saat girmişimdir. Arayın beni kardeşim önemli bişi varsa!

Arayın demişken, üçüncü adım olarak artık kayıtlı olmayan cep telefon aramalarını açmıyorum. Akşam saatlerinde ise telefonu çantama koyup çantamı da dolaba koyuyorum, ara ara bakıp hal hatır sormak için geri arıyorum. Acil durumlarda zaten arandıktan sonra SMS atılıyor. SMS gelirse direk bakıyorum neymiş diye.

Son adım olarak Facebook'tan kendimi tam kurtaracaktım ki, Facebook ile ilgili bir projeye başladık. Takılı kaldım yine, neyse onun da vakti gelecek...

2 yorum:

Unknown dedi ki...

işte baymışken msnden yazışarak vakit geçiriveriyoduk. şimdi çalışmak zorunda mıyız?

memdali dedi ki...

msn kapatıp şehir dışındaki bizleri habersiz bırakmış oluyorsun. aramak? cevapsız çağrılarına geri dönmüyorsun. sms? acil konularda sms atmak anlamlı değil, acil olmayan konularda ise 3-5 sms uzunluğunda "sevgili sercan......... seni seven arkadaşın" gibi mektuplar yazmamız gerekecek.

mesajlarımız /muhabbetimiz bayıyosa bunu da sööle yaaani... işte devamı sitem, his, duygu sömürüsü falan filan...

bizi senden mahrum ediyosuuuuuuuuuuunnnnnnn!!!! :)