23 Kasım 2007 Cuma

Rakamlarla Geçen Hafta

* Kuti ile uzun süreden beri BİR kez görüştük. Askere gidiyor kendisi.
* İKİ uzvum (sağ elim ve sağ dizim, içiniz fesat!) günlerdir ağrıyor ve nereye çarptığımı bile bilmiyorum. Hele dün sağ elimdeki his neredeyse yokolmuştu.
* Star Trek Next Generation BİRİNCİ sezonunu izliyorum anlamsızca. DÖRT bölüm izledim bile.
* Eve gittiğim akşamlar WoW'u açıp İKİ saat kadar grind ediyorum. Çok rahatlatıcı. Elin ezbere hareketler yaparken kafan hayatınla ilgili olayları düşünüp çözüyor.
* Yeri gelmişken eve gittiğim akşamlar da İKİ'ye kadar düştü haftada.
* Arabamın ay sonuna kadar serviste kalacağını öğrendim. Böylece BİR ay kadar arabasız yaşamış olacağım. (OTUZ sene arabasız yaşam ve DÖRT ay arabalı yaşamın ardından ne anlamı varsa...)
* İKİ arkadaşım işinden ayrıldı. Sanırsam içimde yine kendi işimi kurmak üzere bir kıpırdanma hissediyorum.
* Bana çok heyecan veren BİR projeye başladık sonunda.
* Aralık ayında çıkacak olan bir dergide X çizimin yayınlanacak (X diyorum çünkü kaç tane olacağı belirsiz, en az BİR diyelim).
* Tatil vakti diye iş yüküm İKİ katına çıktı.
* Sabahları YEDİ'de uyanmaya başladım. Aslında avantajlı birşey. Acaba ALTI'ya çekebilir miyim? Hmm...

Hiç yorum yok: