10 Kasım 2007 Cumartesi

Sen Garipsin

Artık bu blog'u ya kapatmam gerekiyor ya da birşeyler yazmam. Sanırsam ben birşeyler yazmayı seçeceğim.

Biri bana dedi ki blog'unda en zevkle okuduğum şeyler kendinle ilgili anlattığın garip ve bunalımlı şeyler. Keza insana "demekki tek garip ben değilmişim" dedittiriyormuş. Bu bağlamda kendimle ilgili garip şeyler yazarak başlayayım.

* Geçenlerde sabah 06:00 sularında uyanıp uyuyamadığım için bir yandan TV'de kana susamış insanları dinlerken, diğer yandan da bilgisayarda WoW'u açmış, şehrin ortasında durmuş, çevremde koşuşturan insanları seyrederken sürekli ve katatonik olarak "attack" tuşuna basıyordum. Oyun da bana sürekli "You have no target" diyordu. Yaklaşık 5-10 dakika bu durum devam ettikten sonra birden aldığım mesajın hayatımla ilgili bir mesaj olduğu inancına kapıldım. Sahi, hayatımda ne hedefim var?

* Geceleri sık sık uyanıyorum. Eğer biri ile uyuyorsam ilk uyandığım anda korku ile donuyorum ve yandaki kişinin nefes aldığını duyunca rahatlıyorum. Her uyandığımda evde benim dışımda uyuyanlar nefes alıyor mu diye kontrol ediyorum. Çünkü yaklaşık bir buçuk sene önce bir hastane odasında korkunç bir sessizliğe uyanmıştım ve annem nefes almıyordu.

* 2001'de miyokardit geçirdiğimde evde yalnızdım. Kalbimin acısını bastırsın diye sağ kolumu geriye büküp üzerine yatmıştım. Kolumun acısından uyuşmuş ve uyumuştum. Alakalı olduğunu zannetmiyorum ama son aylarda sağ kolum sürekli ağrıyor. Bazen uyumak için yine üzerine yatıyorum.

* Çocukken pek çok şeyi üç kez yapardım. Mesela su içeceksem 3 bardak, kapıyı kilitleyip kilitlemediğimi kontrol edeceksem 3 kez, ödevimi yanıma alıp almadığıma bakacaksam 3 kez. Zamanla bu geçti ama sanırsam bazen hala yapıyorum. Mesela yazdığım birşey blog'a göndermeden önce - evet doğru bildiniz - 3 kez okuyorum.

* Nedense hiç üşümüyorum. Arkadaşlarım kilolu olduğundan diyor ama sanırsam umrumda olmadığından.

* Yaşlandıkça geçmişi eskisi kadar aramıyorum. Tam tersi olması gerekmez mi?

* "Kafana takma", "Anı yaşa", "Kendini kasma", "Günü yakala" gibi öğütleri gıptayla okuyup dinliyorum ve merak ediyorum, dünyada bunu yapabilen biri gerçekten var mı?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

merak etmiştim nerelerdeydin diye..... şimdi de kendimi kötü hissediyorum.

Adsız dedi ki...

mutlak var ama. kafana göre bigece gecirdin diyelim yada günü yakaladın ve kurulu düzenini gözardı edip bi şeye dahil oldun..evet haz alıyosun orası kesin ama ertesi günü nasıl geciricem kısmı o günün sabahında tekrar eski düzene döndüğünde muhtemel bir vicdanazabına dönüşüo...

memdali dedi ki...

günü yakalamak denen şey olası olsaydı, kimse o öğüdü vermezdi... herkes yapamadığı ve içinde kalan şeyleri başkaları yapsın diye tavsiyede bulunuyo galiba a.q... yok öyle bişey, görmedim, göreceğimi de sanmıyorum; herkes yarının peşinde...