11 Şubat 2008 Pazartesi

Hibi wo Kezuru

Hani bir şarkı dilinize takılır da sürekli kendinizi onu söylerken bulursunuz ya. Ben de günlerdir kendimi Naruto'nun giriş şarkılarını söylerken buluyorum. Özellikle Haruka Kanata'yı. Araba kullanırken bir bakıyorum şöyle bağırıyorum: hi-bi-wo-ke-zu-ruuuuuuuuu! Haruka Kanata'yı sevmemin bir nedeni de videosunda 3'lü grupların 3D olarak döndükleri sahne.

Ne yazık ki bulduğum video'lar hep değiştirilmiş o yüzden Karaoke'den takip etmek mümkün olmuyor.
* OPENING 1: Rocks
* OPENING 2: Haruka Kanata
* OPENING 3: Mo İkkai
* OPENING 4: Figthing Fever
* OPENING 5: İsmini bilemiyorum...
* OPENING 6: Bunun da ismini bilemiyorum...

Neyse bu kadar yeter, gerisini bulup izleyebilirsiniz, related links'te sezon 12'ye kadar opening'leri var. Hatta ending diye ararsanız bir de kapanış müzikleri var.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

katamari oyunlarinin muzikleri bende ayni etkiyi yapmisti. soundtracklerini surekli dinlerim.