15 Şubat 2008 Cuma

Rakamlarla Geçen Hafta

* BİR sevgililer günü kutladık.
* İLK kez Mango, Avokado ve Papaya yedim. Biraz hamdılar sanırsam.
* WoW'da BİR XP bile alamadım.
* BİR hafta içinde İKİ kere durup dururken BİR araba gelip bana çarptı. Birinde park etmiş arabama yandan girmişler, diğerinde ışıkta dururken arkama gelip bindirdi biri. Her İKİ kazada da bana birşey olmadı ama diğerinin kaportası parçalandı.
* Hiç ummadığım BİR yerde hiç ummadığım BİR kişi ile karşılaştım ilginç şartlar altında.
* BİR dergi daha bitti.
* BİR websitesi açtık.
* BİR gecede ONBEŞ bölüm Naruto izledim. Elimdeki YÜZ Naruto bölümü bitiyor diye bunalımdayım.
* BİR dergiye daha çizimler yapıyorum.
* İLK kez BİR peruk dükkanında takma bıyıklar denedim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Ask Zulada cekilmiş bir fotograf gibidir , Kalbe gömüldükce büyür..