8 Şubat 2008 Cuma

Rakamlarla Geçen Hafta

* Üff BİRçok şey oldu, hepsini nasıl yazacağım.
* BİR aratatili devirdik, Talip ON gün Kars'a kaçtı, donmuş oralarda. YARIM tekerlek Kars kaşarı yiyiyoruz kaç gündür.
* DÖRT treatman, BİR senaryo yazdım. Nasıl sonuçlanacak bu işler?
* BİR kısa film senaryomun daha hayata geçme şansı doğdu.
* Ablam, abim ve kuzenim BİR haftasonu buradaydılar. Bol bol yemek yedik. Şampiyon'da kokoreç, İnci'de profiterol, Go Mongo'da barbekü ve tabiki kahve ve pasta.
* Kuzenim evdeki BİR koli DVD'yi aldı, geriye kaldı X koli.
* Talip sıkıntıdan ÜÇ sezon dizi bitirmekle meşgul; Desperate Housewives 3, Oz 1 ve Nip&Tuck 1.
* BİR dergiye daha çizim yapacağım.
* Yeni BİR arabaya biniyorum, eskisi satılıktır aklınızda bulunsun.
* ÜÇ dançın bitirdik WoW'da. Kırtıl, Başar, Ayk ve ben. Güzelmiş Outlands instance'ları.
* YÜZBİNİNCİ Türk Mario'yu arıyoruz. (Yakında başlayacak kampanyası.)
* Babamı DÖRDÜNCÜ hastane bölümü kontrol edecek, neyseki durumu iyi.
* BİR hosting aldım. Bir sürü site açasım geldi nedense.
* Naruto'da KIRK bölüm bitirdim. ATMIŞ daha seyredersem elimdeki YÜZ bölümü bitirmiş olacağım. Çok zevkli!

Hiç yorum yok: