6 Şubat 2008 Çarşamba

Satılık Araba

Ford'a geçtiğimden beridir cipi hiç kullanmıyorum. Dolayısı ile boş boş yatmasındansa satılması daha anlamlı diye düşündüm. Haftasonuna doğru açık arttırma sitelerine gireceğim. Eğer araba almak isteyen tanıdığınız varsa haber veriniz.
* Toyota RAV4 (1996 model)
* 106.000 km'de görünüyor ama aslında 206.000 km'de
* Always 4x4
* Otomatik vites
* 4 lastiği de yeni alındı sayılır (6 aylık)
* Aküsü yeni değişti
* Kilometrede 40-50 kuruş arasında yakıyor şehiriçi/şehirdışı durumuna göre (mesela şu an kullandığım Focus 32 kuruş yakıyor)

Satarken başka ne bilgiler vermek gerekiyor bilmiyorum. Çok cahilim bu konuda...

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Satış fiyatını vermek gerekiyor mesela...

sercansengun dedi ki...

13k demeyi düşünüyorum, nasıl fiyat?

Adsız dedi ki...

8k sayıyorum peşin.
Galerici taktiğidir bu. Sizin söylediğiniz fiyatın çok altında bir fiyat söylerler çok kararlı bir şekilde. Böylece ne kadar inebileceğinizi öğrenmiş olurlar.