18 Ağustos 2007 Cumartesi

Ankara'ya Uçuş...

Antalya'dan Ankara'ya uçarken şöyle bir ayrıntı farkettim. Uçak Ankara'da yere indikten sonra 10-15 dakika yerde otobüs edasıyla tır tır yolcu koridoruna yaklaştı. Uçağın 45 dakika havada uçtuktan sonra 15 dakika da yerde gitmesi bana acayip komik geldi, kendi kendime güldüğüm için tahminen uçakta deli sanıldım. Bu bana Commodore ve Amiga zamanlarında oynadığımız uçuş simülasyonlarını hatırlattı. Uçağı yerden kaldırmak ve indirmek çok zor olduğu için hiç yerden kalkmadan araba edasıyla yerden dağları ve ovaları aşarak hedefe gider, olduğumuz yere bombayı bırakır sonra da yine aynı şekilde hiç havalanmadan geri dönerdik. Ah ah o günler...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

"fighter bomber" diyorum, f111 diyorum, başka bişi diyemiyorum..

Adsız dedi ki...

sercan bey bir haftadır entry yok. iyimisiniz, nesiniz niye bizim mahrum bırakıosunuz blöğünüzden??