2 Ağustos 2007 Perşembe

Yeni Başladım


Son günlerde o kadar çok kişi ile o kadar çok seçim sonucu tartıştık ki kendimi çok politik hissettim ve tatil kitabı olarak çok duyduğum Ergün Poyraz'ın Musa'nın... üçlüsünü aldım. Tabiki baya yanlı ve abartılı birşey çıkacağını hissediyorum, ama yine de tatilde hızla okuyabilirim diye düşünüyorum. Michael Moore gibi anti-Bush kısır söyleminde kalan işler olmasa bari. Bu kitapları Mesnevi-i Şerif ile paralel okuyarak bir ironi yaratıyor olabilir miyim? Bu arada "Ergün Poyraz da kimmiş" diye araştırınca anti-ulusalcılık üzerine bir blogda şu fantastik yazıya ulaştım.

2 yorum:

Caine dedi ki...

evet cok fena kitaplar. bizim memlekette ne atsan tutar. bu nedenle amerika'dan daha basarili bir pazar bizdeki. hele ki bu kitabin yazarindan masonlar yahudidir, siyonist oyunlar tepemizde ..ordudan baska guvenecek kimimiz var motifi cikarsa sasmam... cikmazsa da sasmam onlar o kadar yazildi ki cazibesi kalmadi.

Caine dedi ki...

ahh hatta videosunu izleyince art'ye de cikmis. o zaman onaylanmis bir abd-ab karsitligi=art/mhp=ordu gudumlu siyasetcilik. .. siradaki?