18 Ağustos 2007 Cumartesi

Çeyrek On-Dalya! (250)

Blog'daki 250.inci girişi geçtik. Daha önce 100.üncü girişte bir değerlendirme yapmıştım. Şimdi sıra sanırsam yenisinde;

* Bu bloga bugüne kadar girmiş farklı kişi sayısı: 425 (Böhü ağlamak istiyorum...)
* Sitede geçirilen ortalama süre: 8:32 (Eskiden iki dakikaydı, şimdi 8 dakikaya çıkmış, baya bişiler okunuyor demek ki!)
* Nasıl geliniyor: %52 oranında direk adres yazılarak geliyor. %30 oranında diğer siteler bana yönlendiriyormuş. %18 oranında da Google'dan gelmiş. Google'dan gelenler de en çok şunları arayıp -nedense- beni bulmuş
- harry potter ın sonu (adam harry potter'ın sonunu ararken benim zırvalıklarımı buluyor ne acı)
- haftasonu planı (benim planlarıma bakarak kendi plan yapan var mı acaba?)
- dün gece (?)
* En çok hangi içeriklere bakılmış; Sırasıyla harry potter girişi, kahve falı serisi, Haziran ayı arşivi, dün gece rüyamda serisi, Zaman Katli etiketli girişler ve Mayıs arşivi.

Daha çok hit istiyorum! Benim olacaksın dünya! Nihohoha...

Hiç yorum yok: