9 Ağustos 2007 Perşembe

Kalan 20 Senemin Tarot Falı

Dün akşam bir Arap iç mimar, bir Türk balerin, bir İngiliz matematik öğretmeni ve bir Türk emekli albay aynı masadaydık. Konu bir ara çok kısaca Tarot falına geldi.

Bu sabah doğum saatlerimde plajda denize oturmuş dalgaların ayaklarıma vurmasını izliyor ve kulağımda MP3 çalar, Placebo dinliyordum. Sabahın o köründe sırasıyla arkamdan şu kişiler geçti;
* Önce hararetli bir konuda tartışan genç bir çift. Biraz yorgun ve mutsuz görünüyorlardı. MP3 çalar kulağımda olduğu için tartışma konusunu duyamadım.
* Babası olduğunu tahmin ettiğim bir adamın koluna girmiş yürüyen genç bir kör kız. Sahilde yürümekten çok mutlu görünüyordu.
* Alışveriş arabasına benzer bir arabayı iten yaşlı bir kadın. Arabanın içinde kafasını çıkarmış bir de yavru köpek vardı.

Birden beynimde bir şimşek çaktı ve kendimi bir Tarot falının içinde hissettim. Daha başka kartlar var mı diye çevreme bakacaktım ki, deniz dalgalanlamaya başladı ve ben de soğuk ve dalgalı denizde yüzmeyi çok severim. Bu bağlamda dördüncü kart olarak da kendimi ekliyorum.

50'li yaşlarımda kalp ile ilgili bir sorundan öleceğimi düşünürsek, kalan 20 yılımın tarot falına bakmak isteyen var mı? (Tıkla büyüsün...)

2 yorum:

k@zım dedi ki...

Zuhaha biz de bu sabah Sado'yla beraber Placebo dinleyip tarot baktık...Coincidence? Beni bugün manyak para bekliyomuş, ben de onu bekliyom :)

sercan dedi ki...

E benim falıma da bakaydınız pls, kağıtlar ortada...