27 Ağustos 2007 Pazartesi

Önce Özetler

* Ankara genel olarak sıcak ve eğlenceli geçti. Cumartesi gecesi eğlenmeye çıkmak yerine sabaha kadar açık okey (ya da ismi herneyse) oynamaya zorlanmam dışında tabiki.
* 500 GB nasıl oldu da o kadar hızlı doldu, bu Mali'nin arşivinin binde kaçı ediyor?
* Açık büfe kahvaltıda sadece 1 tabak yiyebilmiş olmam rezalet değise nedir?
* Kamil Koç'un VIP otobüsleri çok güzelmiş, Ankara-Bursa gibi ezik bir hat arasında olması da garipmiş.
* Bursa hem yüksekte hem de nasıl bu kadar nemli olabiliyor?
* İskender ağız tadım yokmuş benim, Bursa'da yenen İskender ile İstanbul'da yenen arasında bir fark bulamadım (Onur duymasın).
* Onur'a kahve falında gördüklerimi söylemedim, o da bana söylemedi, sadece birbirimizin kahve falına sessizce baktık.
* Uludağ yolundaki o yere şöyle içten bir grupla bi'gün sabahtan gidip akşama kadar oturasım var.
* Abimlerin yeni evi süpermiş.
* İstanbul'a dönmek sandığım kadar eğlenceli değildi.
* Süprizler ve yeni insanlarla dolu bir Çarşamba gecesi...
* ...ve ardından gelen tüm tatile bedel 4 gün.
* İşyerindeyim ve mutsuz değilim, hayret!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Ankara-Bursa hatti'na ezik bir hat diyen şahsiyet, sana sesleniyorum:
Bilesiniz ki;
Bursa : 3.7 milyon insan'in yaşadiği
Ankara : Binimum 6 milyon insanin yaşadiği,
Bir şehir olmakla beraber neredeyse istanbul nifusu kadar nifus etmektedir .. yeterincede geniş bir hatta sahip olmamasi içten bile deil..
Güzel türkçemin berbat yazilari.. :)