29 Ağustos 2007 Çarşamba

Zip'lenmiş Film Özetleri

Geçen haftalarda izlediğim filmlerin zip'lenmiş özetleri;

The Fluffer (2001)
Sean: Ben aşığım.
Julie: Ben hamileyim.
Mikey: Ben bir pisliğim.
(Meksika müziği çalar...)

Fantastic Four : Rise of the Silver Surfer (2007)
Herkes: Bu bir kuş, bu bir uçak, hayır bu uçan çıplak bir adam.
Silver Surfer: Hepiniz öleceksiniz.
Invisible Woman: Ben evlenmek istiyorum.
Silver Surfer: Seni görünce kalbim yumuşadı, dünyanızı kurtaracağım.
(Herkes rahat bir nefes alır.)

Harry Potter and the Order of the Phoenix (2007)
Cornelius Fudge: Lord Voldemort diye birşey yoktur! Amaaa olabilir de...

Perfume : The Story of a Murderer (2006)
Jean-Baptiste: Madem kendi kokum yok diğer insanları öldürüp onlarınkini almalıyım.
Herkes: Hadi sevişelim.
(Sevişirler.)

Little Miss Sunshine (2006)
Olive: Küçük Bayan Günışığı olmak istiyorum.
Sheryl: Nevrotik bir ev kadını olduğuma göre sana yardım etmeliyim.
Richard: Başarısız bir aile babası olduğuma göre sana yardım etmeliyim.
Dwayne: Blu çağında sorunlu bir genç olduğuma göre sana yardım etmeliyim.
Frank: İntihara meyilli bir eşcinsel olduğuma göre sana yardım etmeliyim.
Büyükbaba: Seks manyağı bir yaşlı olduğuma göre sana yardım etmeliyim.
Olive: (Striptiz yaparken) Bum bum chaka chaka!

An Inconvenient Truth (2006)
Al Gore: Dünyanın ekolojisi bozuluyor, hepimiz öleceğiz.
Seyirci: Nasıl kaybettin ama seçimi ehe ehe...
Al Gore: Unutun artık şunu!

The Departed (2006)
Leonardo DiCaprio, Matt Damon, Jack Nicholson, Mark Wahlberg, Martin Sheen, Alec Baldwin: Bla bla bla bla bla...
(Seyirci esner ve uyuklar.)

Hiç yorum yok: