2 Ağustos 2007 Perşembe

Rakamlarla Geçen Hafta

* Simpsons filmine BİR kez gittim - ki ben ON kez falan giderim diye düşünmüştüm.
* BİR gece bara çıktım onda da ON İKİ dakika durup bayarak uzaklaştım.
* Kuti ile buluşmaya gidiyorum diye kendimi DÖRT bisikletçinin ortasında buldum, tüm akşam bisikletçi geyikleri dinledim.
* BİR bavul, BİR sırt çantası hazırladım.
* BİR kez Serra ile pazara gittim, hatta ilk kez Serra ile pazara gittim, hatta senelerden beridir ilk kez pazara gittim.
* Pull and Bear'dan ÜÇ t-shirt aldım, süper şeyler, vaktiniz varsa Cevahir'e bir uğrayın.
* Hafta başında SIFIR mayom vardı, şimdi DÖRT tane var.
* Asistanlığım pozisyonu için sadece BEŞ kişi başvurdu, hepsi ile görüştüm, bugün bir karar vermeliyim.
* Kanyon'da BİR kez daha Haaggen Danz yedim, gözümde tütüyor.

Hiç yorum yok: