3 Ağustos 2007 Cuma

Çarklar Yeniden Dönüyor

Bir sene önce bugünlerde mutsuz bir doğumgününe yaklaşıyordum; annem hastalığının son dönemlerine girmiş, aile ortamı dağılmış, iş ortamı gerilmiş, ben başımdaki pek çok dertten bunalmış haldeydim. O zaman bazı şeylerin kendi kendine değişmeyeceğini, çarkların sıkıştığını ve biraz ittirilmeye ihtiyacı olduğunu düşünerek son bir çaba ile yattığım yerden doğrulmaya ve bazı şeyleri harekete geçirmeye çalışmıştım.

Bu dünyadaki 30.uncu senemi doldurmama günler kalmışken, bu sefer çarkların kendi ivmeleri ile bir kez daha hareketlendiğini seziyorum. Ölüler, kayıplar, terkedenler, terkedilişler, ayrılanlar, yeniden bir araya gelenler, birinin peşinden yurtdışına gitmeye hazırlananlar, aynı eve taşınanlar, evlerini ayıranlar, senelerce gizli aşk beslediği kişiye açılmaya hazırlananlar, aşkından şüphe duymaya başlayanlar, biten aşklar, hep yanımda kalan eski dostlar, uzun süredir görülemeyen eski dostlar ve onların yerini alan yenileri...Yazın bu tembel görünen günlerinin altında gergin bir hareketlenme var ve çarklar yeniden dönmeye başlıyor. İşin komik yanı ise bu sefer tedirgin, meraklı ve heyecanlı hissetmeme rağmen artık o kadar korkmuyor olmam.

Bu akşam ay sonuna kadar sürecek bir tatile çıkıyorum. Eğer olur da bu blog'a ulaşamaz ve birşeyler yazamazsam, kendi kendinize emanet olun.

Sercan.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

ama bu çok acıklıııı :(
sen yine yazmaya çalış bizi merakta bırakma oldu mu???
Şimdiden doğum Günün kutlu olsun..Umarım bu yaş tüm güzellikleri de beraberinde getirir senin için!!!Sevildiğini bil asıl sen kendine dikkat et:))
Arabesk bi nameyle sonlandırıyorum
Gülmek senin tutkun olsun,
Bir gün ağlarsan o da mutluluktan olsun,
Bugününden dünden,
Yarının bugünden güzel olsun...
Doğum Günün Kutlu olsunn

Adsız dedi ki...

iyi ki ittirmisin o carklari. mutlu yillar, iyi tatiller...