29 Ağustos 2007 Çarşamba

Masif Saldırı

Sabah sabah canım Massive Attack çekti. Adamların kliplerini hatırlar mısınız, hepsi birbirinden müthiş. Ama ilk 10'u sıralamak gerekirse;

1) Risingson
2) Karmacoma (Adeta kusursuz bir klip.)
3) Unfinished Sympathy (Son yüzyılın en iyi melodilerinden biridir.)
4) Butterfly Caught
5) Protection (Michel Gondry'nin klibiymiş, yeni farkettim. Nasıl süper bi' kamera işi... Bu klibin bence daha yeni ve güncel bir yorumu da Royksopp'un Sparks'ıdır.)
6) Live With Me (Eğer bir gün kendimi öldürmek istersem, sanırsam ben de alkol komasını seçerdim.)
7) Angel (İlginç bir klip, garip bir çekiciliği var.)
8) Safe From Harm (Unfinished Sympathy'nin haklı olarak gölgesinde kalmış bir klip ama o zamana göre bence güzeldir.)
9) Teardrop (Herkes çok güzel bir klip olduğunu düşünüyor ama nedense bana ürkütücü geliyor. Şarkı tabiki süper...)
10) Heat Miser (Videoyu sevmiyorum ama müzik çok güzel olduðundan koymadan edemedim.)

Hiç yorum yok: