27 Haziran 2007 Çarşamba

Dalya! (100)

Evet bu yazı bu bloga girdiğimi 100'üncü yazı. İlahi Google Analytics'in dediklerine göre bakalım 100 girişte site nerelere gelmiş;

* Bu bloga bugüne kadar girmiş farklı kişi sayısı: 202 (Benim MSN listemde olsa olsa 50 kişi vardır, peki diğer 150 kişi kim?)
* Sitede geçirilen ortalama süre: 2:37 (İki buçuk dakkada kaç yazı okuyorsunuz?)
Nasıl geliniyor: %96 oranında direk adres yazılarak geliyor. %4 Google'dan gelmiş. Google'dan gelenler de şunları arayıp -nedense- beni bulmuş;
- kaşif dora cd (1 kişi - çok özür dilerim sayın kullanıcı hemen siteme bunla ilgili bişiler koyayım)
- öp popomu (1 kişi - eğer daha sık gelmenizi sağlayacaksa seve seve)
- işyerinde mutluluğun sırrı (1 kişi - ciddi bişi ararken eblek bişi buldunuz, özür dilerim sayın kullanıcı)
* En çok hangi içeriklere bakılmış; Sırasıyla rakamlarla geçen hafta girişleri, geçtiğimiz ayın arşivi, Birden Aklıma Geldi ve Günün Kelimesi etiketleri.

Bugünki ödeviniz; İlk başta sadece kendim için bir arşiv olsun demiştim ama şimdi görüyorum ki hit, şan, şöhret ve hayranlar herşeymiş. Bugünki ödeviniz arkadaşlarınıza bu blogtan bahsetmek!

Hiç yorum yok: