20 Haziran 2007 Çarşamba

Dün Gece Rüyamda

Dün gece rüyamda hala üniversitedeydim. Ortaokul arkadaşlarımdan, İTÜ'deki arkadaşlara, Bilgi Üni'dekilerden Beyoğlu'ndan tanıdığım insanlara, ofis arkadaşlarımdan komşularıma kadar hayatımdaki herkes nedense o üniversitede öğrenciydi. Çok geçmeden yayılan bir virüs sayesinde herkes zombiye dönüştü ve rüyanın geri kalanı, ekipler halinde hayatta kalmaya çalıştığımız bir kovalamaca senaryosuna dönüştü. En son helikopterden sarkıtılmış bir ipte sallanarak üniversitenin bahçesinde uçuyordum, altımda da zıplayarak beni yakalamaya çalışan zombiler vardı ki uyanmışım.

Bu rüyaya neler sebep olmuş olabilir; yatmadan önce Master kitaplarına gözüm ilişmiş olması ve ben bu Master'ı nasıl bitireceğim acaba diye düşünmüş olmam, uzun süredir güzel bir zombi filmi seyretmemiş olmam ya da güzel bir horror survival oyunu oynamamış olmam.

Yeri gelmişken paylaşayım;
Seyrettiğim en iyi zombi filmi: Shaun of the Dead
Seyrettiğim en kötü zombi filmi: Les Revenants (They Came Back)

6 yorum:

Unknown dedi ki...

e öldürmedin mi kimseyi?
bi kere benim rüyamda bi arkadaş vampir olmuştu. suratına kutsal su atıp, kalbine kazık çakmıştım...

sercan dedi ki...

Helikopterden sallanırken elimde bir de taramalı vardı demiş miydim?

Adsız dedi ki...

gene acikta kalmis bir yerin :D

Unknown dedi ki...

gereksiz taramalardan kaçınsaydın

Adsız dedi ki...

BAşar LÜtfen arabana düşen yüzüğümü bulur musun Sercanın umurunda bile değillllll

Unknown dedi ki...

valla baya bi aradım ama yok. koltuğun raylarının yere monte olduğu yerde yüzüğün girmiş olabileceği bir delik var ki büyük ihtimal ordan gitmiştir. malesef...