5 Haziran 2007 Salı

Oyun Tanrısı Kurban İstiyor

5-6 sene öncesinde bir oyunu alıp herhangi bir yerden okumadan en küçük ayrıntısına kadar oynuyordum. Takıldığım yerlerde haftalarca uğraşıyor ve aynı bölümü sıkılmadan bir daha bir daha baştan deniyordum.
3-4 sene öncesinde ise oyunlarda takıldığımda İnternet'ten takıldığım yerleri okuyup geçmeye başladım. Bir yerde takıldığımda artık sabrım uzun uzun araştırıp kendi başıma çözmeye yetmiyordu.
2 sene önceye kadar oyunları direk walkthrough'larından bitirmeye başladım. Walkthrough'nun bir baskısını alıp kucağıma koyuyor, hiç bir bulmacayı kendim çözmeye uğraşmadan sadece oyunun senaryosunu takip ediyordum.
1 sene öncesine kadar oyunları alıp giriş sekanslarını izleyip bir kenara bırakmaya başladım. Raflarımdan biri hiçbirini oynamadığım ama giriş demolarını izlediğim bir oyun çöplüğü oldu.
Dün ise sadece 2 arkadaşımı God of War 2 oynarken izlemekle yetindim. Hatta aklımdan "bu oyun ne güzelmiş, birincisini de ben alıp getireyim bari, onu da oynarlarken izlerim" diye geçirdim.

Yukarıda verilen paragraftan aşağıdaki sonuçlardan hangisini çıkarmak mümkündür?
A) Sercan yaşlanıyor.
B) Sercan tembelleşiyor.
C) Sercan ciddileşiyor.
D) Oyun tanrısı kurban istiyor.
E) Hepsi.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

god of war serisi super. biz maalesef 2. oyunun duzgun calisan bir kopyasini bulamadik. elinizde varsa isiniz bitince alabilir miyiz? :D

Adsız dedi ki...

bu arada cevap; a sikki.

Adsız dedi ki...

ee umm gibi sacma sorgulamalari birakirsan oyun oynarsin, ha nedir bende oynamiyorum orasi ayri. az kaldi gelir baska bir mmo akariz adamim.