11 Haziran 2007 Pazartesi

Welcome to the Bitter End

İnsan beyni garip bir şekilde çalışıyor. Bir kaç ay önce netten bir grup e-kitap indirmiştim. Bunların arasında stresi aşarak daha iyi yaşama üzerine bir "new age" kitabı vardı. Genelde bu tarz şeylere pek paye vermem ama kitabın içinde işle ilgili birkaç duruma uyguladığım ilginç bir metod anlatılıyordu; eğer bir durum size stres kaynağı oluyorsa, ilk önce o durumun olabilecek gerçekçi EN KÖTÜ sonucunu kurguluyorsunuz. Yapmanız gereken bu sonuç ile barışmak ve kabullenmek. Daha sonra kabullendiğiniz bu sonucu daha az zararla atlatabilmek için önlemler almaya başlıyorsunuz. Kitabı sildiğim, ismini bile hatırlayamadığım ve birkez daha bulma şansım düşük olduğundan ne kadar büyük olaylara kadar uygulanabileceğini bilemiyorum ancak dün gece rüyamda bu metodu hayatıma uygulamaya karar veriyordum. Welcome to the bitter end;

On sene sonrasında yaşlı ve hasta bir adamım. Yalnız başıma bir "çöp evde" onlarca kedi ile yaşıyorum. Huysuzluğum gittikçe artıp çevremde arkadaş bırakmamış. Ailemden arayacak kimse yok. Sağlığım çok kötü ve annemi kaybettiğim hastalıkla boğuşuyorum.

Uyanınca farkettim ki nedense düşenebildiğim bu EN KÖTÜ son, benim zaten çoktan kendim için kabullenmiş olduğum bir sondu. İlk iki adımı gerçekleştirdiğime göre şimdi bunu değiştirmekle uğraşacak motivasyonum var mı?

3 yorum:

Adsız dedi ki...

üzülüyorum böle düşünceler içinde olduğun için...
Ama ne senin sonun böle olacak ne de bu düşüncelerle bi ömür geçireceksin..Herşey senin elinde aslında ne ekersen onu biçersin.Sen kendi değerini bil ki başkaları da bilsin(The Secret)
Hemen kendini toparla lütfen sana bu kadar düşmek yakışmıyorrr)

Adsız dedi ki...

/agree

bu ne kepazelik be. sacmaligin daniskasi olmus bu. hersey sevgi, ask , sex de degil bizde variz benim gibilerde var cevrende dana.

sokacam ickine askina sexine kilina tuyune bok yiyesice.

git tibetlerde kal.

sercan dedi ki...

Oha tepki verseydiniz, altı üstü gördüğüm rüyayı anlattım be!