21 Haziran 2007 Perşembe

Peki Aşk Bir Hastalık... (2)

Yazılara gelen yorumlardan birinde hastalıklı aşık olmakla suçlandım. Hemen siz de kendinize bir test yapın ve bakın bakalım ilişkiler konusunda benim kadar hastalıklı mısınız? Aşağıdaki sorulara Evet/Hayır olarak yanıt veriyorsunuz.

1) Hiç MSN'de terkedildiniz mi?
2) Sevgiliniz sizi aynı gün içinde birden fazla kişi ile aldattı mı?
3) Sevgiliniz yanınızdayken biri ile kırıştırdınız mı?
4) Sevgiliniz yanınızdayken biri ile kırıştırdı mı?
5) Peki bu kişiler aynı kişi miydi? (Oha!)
6) Hiç biri sizden ayrılmak için 150 km yol geldi mi?
7) Hiç ayrıldığınız sevgiliniz ertesi ay biri ile evlendi mi?
8) Eski sevgililerinizle telefonda yeni sevgilileri hakkında saatlerce konuşuyor musunuz?
9) Eski sevgiliniz size birini ayarlamaya çalışıyor mu?
10) Hiç iki eski sevgilinizi birbirlerine ayarlamaya çalıştınız mı? (Oha!)
11) SMS üzerinden kavga edip sonra SMS üzerinden barıştınız mı?
12) Hiç ayrıldıktan sonra daha iyi anlaştığınız ve daha sık bir araya geldiğiniz bir sevgiliniz oldu mu?

Eğer EVET cevabınız;
1-4 arasındaysa: Hala sizin için bir umut var. Hemen aklınızı başınıza alın yoksa Sercan'a benzemenize çok az kalmış.
5-8 arasındaysa: Sercan mertebesine çok yaklaşmışsınız. Acil önlemler almanız gerekiyor. Varsa sevgilinizi değiştirin, daha aklı başında birini bulun.
9-12 arasındaysa: Duygusal ve ahlaki bir çöküntü içindesiniz. Hemen en yakın psikiyatrdan yardım alın.

Benim skorumu soruyorsanız 12'de 9!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Bittim ben..10 Çıktı..Kimse ile kırıştırmadım ve benden sonra evlenmedi..ama evlenecekti..10.5 la durumum vahim sanırım..

Adsız dedi ki...

hepsine hayir.

bu ne lan. beyin ve kalbi ile dusunenleri bulcan gotuyle degil .. grrrr