22 Haziran 2007 Cuma

Kahve Falı ve Bilimsel Gerçekler (3)

Kahve falını bilimsel olarak ispatlama fuzuli uğraşım sürüyor. Deneyin birinci ve ikinci ayağı burada. İlk önce ikinci ayağın değerlendirmesi;

* Yüreğimi oyup geçen birşey olmuş (O zaman için doğruydu; %100)
* At üzerinde biri var. Evime geliyor ve evimin bir parçası olacak (Farklı yorumlanırsa oldu denilebilir; %75)
* İşyerimde sıkıntı yaptığım biri var ama yakında önemsiz kalacak ve hatta işimde bir yükselme var. (İlki oldu, ikincisi daha olmadı; %50)
* 7 vakte kadar hayatıma biri giriyor. İsminin baş harfi *, son harfi * (hayatımdaki birinin ismine bire bir tuttuğu için buradan yazmıyorum, hatta falı bakan kişi beni hiç tanımayan biri olduğu için de ismi duyar duymaz çüş dedik ister istemez). Bu kişi ile birşey filizlenecek. (Henüz olmadı ama acaba 7 vakit geçti mi?; N/A)
* Sevinç gözyaşları dökeceğim. (Henüz olmadı; N/A)
* Yanımda birisi ile uzak bir yere gidiyorum. (Henüz olmadı; N/A)

İkinci deneyin tutma yüzdesi; %75
İlk iki deneyin kümülatif sonucu; %62,5

Evet şimdi sıra üçüncü falda;
* Birinden çok sıkıntılı bir haber alacağım.
* 2 çift beni bir yere götürecek. Orada baş harfi M olan biri ile tanışacağım.
* 10 vakte kadar yaşlı biri ile sıkıntılı bir konuşma yapıyorum. Bana sağlığı ile ilgili birşeyler anlatacak ve bir paylaşım konusunda sürtüşme yaşayacağız. Sonunda ikimizin de istediği olmayacak, orta bir nokta bulunacak.
* Benim için iyi düşünmeyen biri var ve benimle ilgili kötü bir plan yapıyor.
* Çok sevildiğim ve sık sık aranıp sorulduğum bir döneme gireceğim.
* Evime 2 parça yeni eşya girecek.
* Yoldan 2 kişi gelecek, birine çok sevinip şaşıracağım.
* Çok önemli bir bencillik yapacağım, sonucu sıkıntılı olacak.

Hiç yorum yok: