5 Haziran 2007 Salı

Düşmana İhtiyaç Bıraktırmayan Dostlar

whistler:
gün planlamasını yapıyorum:
whistler:
1. carrefoursa da bulusulacak
whistler:
2. yemek yenecek
whistler:
3. bimeks'e gidip bık bık edilecek
whistler:
4. size gidilecek
whistler:
5. senin monitörde oyun oynanacak
whistler:
6. radyo kartı sana hediye edilip karsılıgında monitör alınacak
whistler:
7. gerekirse zor kullanılacak
whistler:
8. mutlu ve de mesut bir şekilde eve geri dönülecek
Sercan:
direk bloga koyasım geldi bunu
whistler:
benim için farketmez, eve senin monitörünle dönünce girer sitene okurum

1 yorum:

ahmet dedi ki...

ben de tam bahsi geçen monitörden okudum msn yazismanizi. aklima gelmeyen monitöre kesik atma fikrini benimsedim. gecen aksam pantolonumun icine 7 dvd koyup zercanzercanima fark ettirmeden bu evden cikabilmistim. ayni taktikle monitörü de aliyorum. acil cikis bye! :P