28 Haziran 2007 Perşembe

Rakamlarla Geçen Hafta

* BİR araba aldım (oh be!) ve direksiyon öğrenmek adına yaklaşık BEŞYÜZ kilometre kadar yol yaptım.
* ÜÇ gece üst üste barbekü yaptık, hala daha evde et kaldı.
* ÜÇ gün evde bir köpekle yaşadık, BİR kere haksız yere dövdük kendisini.
* Evanescence konserine KIRKBEŞ dakika geç girdik.
* Hava sıcaklığı ortalama OTUZSEKİZ dereceydi, hava durumundan sorumlu panteon tanrısı bi' adım öne çıksın!
* BİR komşuma rezil olduk!
* ALTI gündür sadece bıyıkla dolaşıyorum, ilginç bir tip oldum.

4 yorum:

Unknown dedi ki...

sadece bıyık derken? tşört, pantolon falan yok yani? ilginç gerçekten...

sercan dedi ki...

evde o durumdayım valla bu sıcaklarda...

Adsız dedi ki...

resim gormek istiyorum!

Draga dedi ki...

bu sadece bıyık ne yaw!!Kanıt görmek istiyorum bende!