25 Haziran 2007 Pazartesi

Haftasonu Mucizeleri

* Cumartesi gecesi 2:00 gibi House Cafe'de aldığımız (hafif alkollü) kokteylerin ardından Başar'ı eve bırakıp Ahmet ile Bostancı sahiline ilk araba kullanma deneyimimi yaşamaya gittik. Direksiyonu alıp Bostancı, Dragos, Kurtköy yolunda ilerledim. Ardından paralı otobana girdik ve sabaha Bolu'da olup pirzola yemeye karar verdik. Ama İzmit dolaylarında Pazar günki planlarımızı hatırlayarak geri döndük. Arabayı eve kadar getirip üzerine bir de park ettim. Gün ışırken bayılarak uyuduk. Ertesi gün arabayı öğlen trafiğinde Üsküdar, köprü, Beşiktaş, Ortaköy, Bebek, Tarabya, ikinci köprü, Vatan Caddesi, Aksaray, Eminönü, Tophane (nargile molası), Taksim, Beşiktaş, köprü ve ev rotasında götürdüm. Böylece ilk kez araba kullandığım gün içinde arabayı hem şehirlerarası hem de şehiriçi trafiğe sokmuş oldum. Üstelik sadece 2 kere ölüm tehlikesi atlattık!

* Evanescence konser bileti üzerinde "başlama saati 21:00, ön grup Gripin" yazdığı için her normal insan gibi 9'da Gripin'in çıkacağını Evanescence'in 22:30 falan gibi çıkacağını düşündük. Oysaki biz Aşşk'ta yemek yerken Evanescence çıkmıştı, böylece konserin ilk 3-4 şarkısını kaçırdık. Adamlar sadece bir kez - o da 2 şarkı ile - bis yaptıkları için biraz tiksindik ama genel olarak güzel bir konserdi.

* Evde 2 günlüğüne bir köpek var. Köşe bucak kaçıyorum kendisinden.

* Pazar günü hava o kadar sıcaktı ki gittiğimiz açık büfe kahvaltıda sadece bir tabak - o da yarım yamalak - yemek yiyerek kaçmak zorunda kaldık. Kendimiz için de şaşırtıcı bi' durum oldu.

1 yorum:

ahmet dedi ki...

allah belani versin