22 Haziran 2007 Cuma

34 S 6596



Sonunda oldu! İnanılmaz ama gerçek. Aylardır ağzımda sakız olan araba alma geyiği sonuçlandı. Arabayı bulduktan sonra bile bahtsızlığım bir kez daha su yüzüne çıktı ve bir sürü uğraş oldu. Ama sonunda yukarıda resmini gördüğünüz Toyota RAV4'ün anahtarını cebime atmayı becerdim. Henüz tam kullanamadığım için Ahmet ya da Serra beni oradan oraya götürüyorlar ancak yakında ben de yollarda bir trafik canavarı olurum diye umuyorum. Bu arada aldığım gün cebimden bir takım paralar uçuşmaya başladım, sanırsam yakında fakir bir kişi olacağım.

3 yorum:

cemyoucel dedi ki...

Bunun tıpkısının aynısının jantları farklı olanından kuzenimde var Sercan bey... Ne anılarım vardır şu aracın içinde...

Rav4'ün en güzel kasasıdır bence şu kadar senede bu kasadan daha güzelini yapamamışlardır.

Biraz fazla benzin yer, sürekli 4 çeker olması nedeniyle... Kazasız belasız iyi günlerde kullan, hayırlı olsun.

sercan dedi ki...

Evet habire benzin bitiyor. 200 YTL ile 500 km gidiyorum normal midir bu araba için? Ben ne demeye 4 çeker bişi aldım, deli miyim?

ahmet dedi ki...

ee dedik sana zz!