20 Haziran 2007 Çarşamba

Rakamlarla Geçen Hafta

* Hayatımda hiç araba pazarına gitmemiştim, İKİ kere gittim.
* Neredeyse her gün en azından ON dakikam motorsiklet üzerinde geçti.
* BEŞ çamaşır makinesi çamaşır yıkadım tek günde, artık nasıl biriktirmişsem...
* ELLİ BEŞ sayfalık faks çektim. (Acaba dünya tarihinde bir rekor mu?)
* YEDİ gündür sakal bırakıyorum, baya şekilli oldu.
* DÖRT tatil planı yaptım, bozdum. Sonuç olarak tatilde hala ne yapacağımı bilmiyorum.
* BİR araba beğendim ama bir türlü alamadım, kahrolası noter işlemlerini yapmak üzere sahibi gelmiyor da gelmiyor.
* BİR parmağımı parçaladım, çok acıyor. (Evet küçük bir yara ama acıyor işte!)

2 yorum:

Draga dedi ki...

peşmerge olup çıkıcan dimi başımıza:) kes o sakalları

sercan dedi ki...

peygamberlik inecek bence bana o yüzden sakalımı uzatmak için karşı konulmaz bi' istek duyuyorum.