6 Haziran 2007 Çarşamba

Dün Gece Rüyamda

Dün gece rüyamda Bahar ve ben uçakla Ağva'dan dönüyorduk. Uçaktaki host'umuz yarı-dev ve çıplak bir bronz Yunan heykeliydi. Ayrıca yanımızda da Aeon Flux oturuyordu (Charlize Theron görüntüsünde). Bir de ortalıkta dolaşan (ama nedense deniz kaptanı şapkalı ve bermuda gömlekli) bir pilotumuz vardı. Uçak inince yolcular olarak erken terketmek için kapıda sıra yaptık. Bahar sonra "sen bavulları beklerken ben bir Beşiktaş'a gidip geliyorum" diyerek gitti. Ben de bavulları beklerken sıkıntı içinde uyandım.

Bu rüyaya neler sebep olmuş olabilir; haftasonu Ağva'ya gidememiş olmamın içimde patlaması, God of War 2'nin dev bir Yunan heykeliyle savaş sahnesi ile açılması, haftasonu Teknoport'taki tüm plazmalarda Aeon Flux oynuyor olması. Uçak ve bavullar da tatile ihtiyacım olduğunu gösteriyor olabilir mi...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Götün açık kalmış Sercan'cığım. :-)

M. Morgil

Adsız dedi ki...

mr m. morgille ayni fikirdeyim.

Adsız dedi ki...

Nie öle dediniz şimdi arkadaşım için annamadım??!?

Unknown dedi ki...

Hostun ne ikram ettiğini sormaya korkuyorum.