6 Haziran 2007 Çarşamba

Rakamlarla Geçen Hafta

* Kuti ile DÖRT gün üst üste buluştuk, birbirimizden kussak yeridir.
* Playstation ÜÇ'te God of War İKİ oynadım, evde de oyun oynama gazına geldim, ama sonuca ulaşmadı.
* Haftasonu ÜÇ arkadaş grubuna söz verdim ve hiç biri ile buluşmadım.
* Bir haftada maaşımın İKİ katını harcadım, ne yapacağımı bilemiyorum.
* Blog'a ON ALTI yorum geldi.
* Beş yüz parçalık puzzle'ın ALTI parçasını birleştirdim, geriye kaldı dört yüz doksan dört.
* BİR kere bara, İKİ kere sinemaya, ÜÇ kere spora, DÖRT kere giysi alışverişine gitmeye teşebbüs ettim. Hepsi başarısız oldu.
* BİR gece işlerimi bitirmek için sabahlamaya karar verdim ve farkettim ki böyle birşey için yaşlanmışım.

1 yorum:

Unknown dedi ki...

ON ALTI rakam değildir. ON ve ALTI ayrı ayrıysa da ON rakam değildir. Bu bağlamda başlık "Sayılarla Geçen Hafta" olmalıdır.