7 Haziran 2007 Perşembe

Kelebek Etkisi

İşte size ilginç bir olaylar zinciri;

* Geçtiğimiz haftasonu üniversiteden bir arkadaş grubu ile Ağva'ya gidecektik. Ancak son anda iptal oldu.
* Bunun üzerine Pazar günü Kuti'ye radyo almaya Doğubank'a gittik. Ancak Pazar günleri Doğubank meğerse kapalıymış.
* Bunun üzerine ani bir kararla radyo almaya Bimeks Teknoport'a gittik. Ancak orada radyo satılmıyordu.
* Bunun üzerine Kuti bilgisayarına TV ve radyo kartı, ben de yeni bir ekran aldım. Ancak Kuti kartı çalıştıramadı.
* Bunun üzerine Kuti ilerleyen günlerde kartı benim bilgisayarda denemek üzere bana geldi. Ancak driver CD'sini unuttuğu için biz de onun yerine çalışma masamı yeni ekranı yerleştirmek için nasıl yeniden düzenlemem gerektiği üzerine konuştuk.
* Bunun üzerine çalışma masamı yeniden düzenledim. VE yığıntılar arasında bir zarf dolusu saydam (dia) buldum.

Saydamlar 2001 yılında yine aynı grupla Ağva'ya gittiğimiz zamanın saydamlarıydı ve ben bunları o yıldan beridir banyo ettirmiş ama nedense unutup zarfını bile açmamıştım. Böylece herşey başa döndü, döngü tamamlanmış oldu.



Tüm resimler için; Ağva 2001 Flickr Albümü

Hiç yorum yok: