11 Temmuz 2007 Çarşamba

Dersimiz Sivil Savunma

Sivil Savunma Genel Müdürlüğü'nün internet sitesine bakarken (niye oraya bakıyordun diye sormayın) aşağıdaki resimleri gördüm. Anlamlarını anladığım kadarı ile yorumlamaya çalıştım.

Eğer çocuğunuzun orantısız mavi bir şemsiye ile oynadığını görürseniz, çocukcağız rüzgarla uçup gitmesin diye hemen siz de şemşiyeyi tutun. Eğer bayansanız bunu yaparken çok dar giysiler giyin, eğer erkekseniz paçalarınızı kıvırın ve kemerinizi göbeğinizin üzerine çekin.



Eğer uzakta yeşil bir ağaç görürseniz ve yanınızda yeni kazılmış bir sulama kanalı olduğunu farkederseniz, hemen kanala bir süre yüz üstü uzanarak hayatınızı gözden geçirin. Ayrıca ben burada ne arıyorum diye de sorgulayın.



Eğer minyatür bir köprü görürseniz hemen altına oturmanızda fayda var. Ayrıca kendi kendinize gülmeyi de unutmayın.





Eğer çocuğunuz çok çirkinse onu gaz maskesi kullanarak sevebilirsiniz. Ayrıca Tom Selleck bıyıkları bırakmanız sarışın bir bayan ile evlenme olasılığınızı arttıracaktır.


Eğer yüzünüzde irinler çıkarsa, arkadaşlarınızın kusmasını seyretmektense uzaklara bakıp karizma yapmak çok daha iyidir.
Ya da alternatif;
Eğer arkadaşınızın yüzünde irin çıkarsa kendinizi boğmaya çalışın ya da başınız ağrıyor numarası yapın.



Büyük sarı bir ağaç görürseniz panik içinde kaçın.






Eğer sığınağa girmek zorunda kalırsanız, artık çalışmayan ampullü radyonuza bakarak "lan biz niye buraya bir televizyon getirmemiştik ki" diye düşünmeniz çok olasıdır.





Yangın söndürürken seksapelinizden birşey kaybetmemek adına hafifçe eğilip poponuzu dışarı doğru veriniz.






Uyuyan arkadaşınızın başının altından yastığı çekmek yıllarca gülebileceğiniz bir anı yaratacak ve aranızdaki bağı kuvvetlendirecektir.





Tavuk ve çorba sadece ana kuzularının yiyeceği yemeklerdir. Lütfen kırmızı et, hamur işi, börek gibi şeyler yiyerek karnınızı doğru düzgün doyurunuz.





Ormanda uyuyup kalırsanız tanımadığınız erkekler ceplerinizi karıştırabilir ve sizi öpmeye çalışabilir.





Eğer aranızda varsa "sivil savunma çok önemli birşeydir, sen nasıl bununla dalga geçersin" diyecek biri lütfen biraz rahatlasın. Mesela Sivil Savunma Dergisinin bugüne kadar çıkmış olan 187 sayısını online olarak okuyabileceğinizi biliyor muydunuz? Ben bilmiyordum ve saygı duydum...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

son resimdeki hayalgucune bayildim. bir de gordugum kadariyla 187 sayinin tumu yok sitede. eski sayilari nasil okuyabiliriz acaba? :P

ahmet dedi ki...

benim evimde basili olarak varlar pop starim