4 Temmuz 2007 Çarşamba

Rakamlarla Geçen Hafta

* ÜÇ makine dolusu çamaşır yıkadım. 1) Ben nasıl bu kadar hızlı giysi kirletiyorum? 2) Bu kadar giysiyi ne zaman aldım? 3) Nasıl oluyor da aylardır aynı yumuşatıcı bana yetiyor, yoksa gündelikçi bu şişeyi her geldiğinden dolduruyor mu? Eğer öyleyse bunun kaynağı nerede?
* Paramı SIFIR'a indirdim, artık fakirim. (Sıfır bir rakam mıdır?)
* BİR doğumgününe katıldım, çok eğlenceli geçti.
* BEŞ YÜZ gigabyte veri depoladım artık bilgisayarımı formatlamaya hazırım.
* Arabaya BİR çizik attım. Kuti beni "nazar çiziği o" diyerek avuttu.
* İlk kez tanıdığım (daha doğrusu tanıdığımın tanıdığı) BİR kişi attan düşerek yaralandı. Mesela Avusturalya'da bir çiftlikte yaşıyor olsaydım bu bana garip gelmeyecekti.
* Kısa spor çorabım yok diye şikayet ediyordum, İKİ arkadaş bana ON çift kısa spor çorabı alıp hediye etti.
* Sonunda pratik yapmak için BİR Japon buldum. İşin garip yanı o da Türkçe öğreniyor.
* İçinde BİR geçen DÖRT madde yazdım.
* Yukarıdakini de yazınca BEŞ oldu.

Hiç yorum yok: