13 Temmuz 2007 Cuma

Kahve Falı ve Bilimsel Gerçekler (5)

Artık ne olduğunu biliyorsunuz herhalde. İşte önceki adımlar; 1, 2, 3 ve 4. Önce dördün değerlendirmesi;

* Cebimden önemli miktarda para çıkıyor. (Çıkma mı; %100)
* Uzaktan biri aklında sorularla beni arayacak ve ona yardımcı olmaya çalışacağım. (Oldu ama sayılır mı; %50)
* 2 kısmet var ama onlarla aramda bir de engel var. (Sanırsam; %50)
* Birini düşünüyorum ve onu diğer herkesten korumaya çalışıyorum. (Galiba; %75)
* Uçakla bir yolculuk yapacağım, yanımda biri daha olacak. (Henüz olmadı; N/A)
* İsminin içinde M olan biri ile para konusunda bir tartışma yapacağım. (Benzer bişiler var ama tam değil; %10)
* Bana bir süpriz yapılacak ve bu beni çok şaşırtıp sevindirecek (2 rakamı ile ilgili). (Henüz olmadı; N/A)
* İsminin içinde C olan biri ile bir konuşma yapıyorum ve konuşmanın sonucunda ben rahatlarken o sıkılacak. (Olmadı; %0)
* Hayatımda nankör ve ikiyüzlü biri var. Bana ve başkalarına farklı farklı konuşuyor. (Bilemiyorum; N/A)
* İkilemde kalacağım ve ne karar verirsem vereyim mutlu olamayacağım bir konu olacak (7 rakamı ile ilgili). (Var böyle bi' konu ama 7 nedir ya; %75)
* İnce biri benden özür dileyecek. (Olmadı; %0)
* Ev içinden biri ile maddi konular üzerine bir konuşma yapıp sık sık fikir ayrılığına düşeceğim. (Olmadı; %0)
* Evde bir değişiklik var, tahminen bir taşınma olabilir. (Henüz olmadı; N/A)

Dördüncü deneyin tutma yüzdesi; %40
İlk dört deneyin kümülatif sonucu; %58,75

Beşinci ve tahminen son fal, artık bu deney fazla uzadı keza;
* Cinsel bişiler var ama buraya yazamayacağım :P
* İnişli çıkışlı bi döneme giriyorum. 3 yol var önümde, 2'si benden gidiyor, 1'i bana geliyor. Bu yollardan biri şu an hayatımdaki biri ile aramı açabilir.
* 2 kişi kalabalık içinde bir tartışma var. Bu tartışma o kalabalığı da 2'ye bölecek.
* Can sıkıcı bir haber alacağım.
* Hayatımdaki biri ile ciddi bir fikir ayrılığına giriyorum, bir başkası bize akıl verecek bu konuda.
* Bir süredir kayıp olan birşeyi bulacağım.
* Biri bana bir paket getirecek.
* Bir iş görüşmesi ve peşinden taksitle alınan bir para var.
* Nazar var üzerimde bol bol.
* Biri ile ciddi bir konuşma yapacağım.
* Taşınma görünüyor hala falımda.
* 2 kişi misafir gelip bir süre benimle kalacaklar.

Hiç yorum yok: