29 Temmuz 2007 Pazar

Haftasonu Rezaleti

Şu saat itibarıyla dört gözle beklediğim ve haftasonu üç beş kez giderim dediğim Simpsons The Movie'ye gidebilmiş değilim. Tüm arkadaşlarımı buradan kınıyorum; biri tatilde, biri tembel, biri otele kapanmış, biri çalışıyor, biri kararsız, biri başka filme gitmek istiyor, biri erkenden sarhoş olmuş, biri bunalımda, biri sevgilisiyle... Demek ki neymiş, arkadaş çevremin suyu yavaş yavaş ısınmaya başlamış, yeni arkadaşlar edinmenin vakti gelmiş!

Bir diğer yandan bu haftasonu tatil alışverişimi tamamladım, arkadaşlarla geyik yaptım, alkol aldım, sushi yedim, çin yemeği yedim, az da olsa barda eğlendim ve pazar gününü evde dinlenerek, tembellik ederek, oyun oynayarak ve DVD izlerek geçirdim. Bu bağlamda bakarsak da belki de o kadar başarısız değildi.

Hiç yorum yok: