30 Temmuz 2007 Pazartesi

Kozmetik Satın Alan Erkekler ve Bayan Satış Görevlisi Terörü

Haftasonu kozmetik ağırlıklı bir eczaneye girdim. Hayatta istediğim tek şey bir kutu 30-40 faktörlü güneş kremiydi. Bunu söylediğimde satış görevlisi kadın "bu ne cüret" ifadesi ve histerik bir ses tonu ile çığırdı;
- Ama siz beyaz tenlisiniz, 40 size yetmez!
- Ee tamam paniğe gerek yok, kaç almam gerekliyse onu alayım.
- Size en aşağı 50 lazım!
- Peki sizin için bu kadar önemliyse, o zaman bir kutu 50 alayım.
- Büyük kutu almalısınız, onun yanında bir büyük kutu da 20 hediyeli.
- Demin 50'den aşağı kurtarmaz dediniz, 20'yi ne yapacağım ki ben.
- Güneşin az olduğu saatlerde, mesela öğleden sonra 20'yi sürersiniz.
- E peki, yemiş gibi yapayım, verin o halde. Zaten 3 hafta güneyde kalacağım bir şekilde kullanılır, boşa gitmez.
- Ne 3 hafta mı!
- Evet (sakıncası mı var)?
- 3 haftaysa size bu kutu yetmez! Bir kutu daha almalısınız.
- Bitince oralardan alırım.
- Ama olmaz! Orada fiyatlar çok yüksektir.
- Neyse bitince düşünürüm bunu, zaruret bölgesine gitmiyorum sonuçta.
- Ama orada yüksek fiyatlara düşük kalite ürün almak zorunda kalırsınız.
- Eh peki (yeter ki susun), bir küçük kutu 50'lik daha alayım o halde.
- Ama küçük kutu almayın!
- ... (Hay!)
- Büyük kutu ile fiyat farkı çok az, üstelik büyük kutunun yanında 20'lik hediyeli.
- Evet biliyorum elime aldım onlardan bir tane.
- Çok avantajlı!
- Hanımefendi, peki verin 2 kutu büyük 50'lik yanında da 2 büyük kutu 20'lik hediyemi verin de gideyim lütfen.
- After-sun kreminiz de vardır değil mi?
- Eh be! ( Gö*ünüzden krem uydurmayın!)
- Çok önemli after-sun kremleri.
- Verin, ondan da verin.
- Üstelik after-sun kremlerimiz plaj çantası hediyeli.
- Sizce ben bu çiçekli plaj çantasını kullanır mıyım?
- Makyaj çantası hediyeli olanı var?
- O daha mantıklı gerçekten. Evet verin, makyaj çantası istiyorum.
- Çantanın içinde nemlendirici krem örneği ve oje sökücü hediyemiz var üstelik.
- O kadar sevindim ki, içim içime sığmıyor. Özellikle de oje sökücü için.
- ...
- Artık gidebilir miyim?
- Ben fişinizi keseyim.
- Kesin.

1 yorum:

stroblowski dedi ki...

Çünkü onların deri kadınların daha farklı bir yapıya sahip Erkekler, özel bir yüz bakımı gerekir. Orada Aloe Vera
Erkek Bakım Serisi olduğunu. Diye yatıştırır ve yeniden oluşturur vurguladı cildi tıraş ve günlük çevresel etkilere karşı korur. Aloe Vera Men aktive etkisi, korunması ve nemlendirici.