9 Temmuz 2007 Pazartesi

Dün Gece Rüyamda

Dün gece rüyamda tam olarak ne gördüğümü hatırlayamıyorum ama gece boyunca sık sık neredeyse ağlamanın eşiğinde hıçkırarak uyandım. İnsan rüyasında neden ağlar?

* Rüyada ölmüş birileri mi vardı? Onları bir daha rüyalarım dışında görebileceğimin hiçbir garantisi yok. İşleri daha da kötü yapan, eğer bir zaman bir şekilde onları birkez daha görebilecek olsan bile, o kadar zamanın onlarsız akıp geçmiş olması ve bu kayıp zamanı onlarla bir daha asla paylaşamayacak olman.
* Rüyada başarısız bir ilişki mi vardı? İnsan neden asla başarılı ilişkileriyle avunamıyor da devamlı geçmişin hesaplarını kafasında döndürüp duruyor. Bir gün biri sislerin arasından, büyük yakalarla, "Ben Romeo" diye çıkar gelir ve sana tüm geçmiş hesapları unutturabilir mi, yoksa öyle birini beklemek bile bir zavallılık örneği mi.
* Rüyada gelecek ile ilgili bir kaygı mı vardı? Gelecek ile ilgili ne kadar kendimi sıkarsam sıkayım hep hedefin dışına düşüyorum. Günü yaşayanlara hiç imrenemedim. Her seferinde artık hedef yok diyorum ama 30 yıldır bunu yapmamayı bir türlü öğrenememişim, bu saatten sonra öğrenebilir miyim.
* Rüyada söylenemeyen kelimeler mi vardı? Çevremdekiler benim için hep sessiz biridir diyorlar. Sanırsam sessizliğim neyi ne zaman söyleyeceğime bir türlü karar veremememden. Galiba hepimiz hayatta sadece 2-3 kişi ile gerçekten konuşabiliyoruz, geri kalan herkesle sadece gölgelerimiz konuşuyor.

Haftabaşı bu depresif yazı da nereden çıktıysa. Pazartesilerden nefret ediyorum!

Hiç yorum yok: