26 Temmuz 2007 Perşembe

Zamandan Çalınmış Bir Gün

Son günlerde birden bire kendimi MSN'de 4-5 kişinin konuştuğu pencerelere sürükleniyor buluyorum. Birlikte EverQuest, World of Warcraft, City of Heroes, City of Villains, Eve Online, vs vs oynadığım oyun ekibim AlA'nın üyelerinin derin geyikler döndürdüğü muhabbetlerin içinde. Farkettim ki hem online oyun oynamayı hem de bu ekibi özlemişim. Yeni bir oyun çıksa da oynasak...

Sanırsam 2006'da Polonezköy'de yaptığımız pikniği hatırlamanın tam sırası. Tüm resimler için; Polonezköy 2006 Flickr Albümü

3 yorum:

Adsız dedi ki...

demek ki neymiiiiiş, fotograf makinasını arada sırada aşkalarına vermek gerekiyomuş... Ulan bi tane resimde yoksun ha.

Adsız dedi ki...

bende aynı yorumu yapmak istiyorum hepsine seni görmek için baktım ama sen yoksun bunu buraya koymandaki amaç neydi bi sölesene...:P

sercan dedi ki...

sanki beni hiç görmediniz ha...