5 Temmuz 2007 Perşembe

Evet, sıkılıyorum...

Bugün 2 çok önemli e-mail aldım.

İlki Mr.Ali Habib'ten. Kendisi Afrika Gelişim Bankasının Bill ve Exhange Müdürüymüş. 2002'de bir uçak kazasında ölen bir müşterisinin hesabından 6.6 milyon dolar hortumlamak için benden yardım istiyor. Kendisine cevap yazıp Afrika'yı ne kadar sevdiğimi ve orada benim için bir safari ayarlayıp ayarlayamayacağını sordum. Ayrıca hobilerimden bahsettim. Afrika'da misyoner olmanın en büyük hayalim olduğunu anlattım.

İkincisi de Britanya Ulusal Piyango firmasından Bayan Stella Ellis. Bana 1 milyon pound kazandığımı bildiriyordu. Ona da Harry Potter'ın ve Hogwarts Akademisinin gerçek olup olmadığına dair bir email yazdım. Eğer gerçekse bu para ile oraya kaydolup kaydolamayağımı sordum.

Şimdi ikisinden de geri dönüş bekliyorum. Evet, sıkılıyorum...

(Bu scam mesajları gelmeye başladığına göre email adresimin sonu iyi değil galiba.)

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu blogu 3 gün içinde sevdiğiniz 10 kişiyle paylaşın, size şans getirecektir.

Manisa'dan Şükran Çelik 10 arkadaşına blog'un adresini e-mail ile gönderdikten 3 gün sonra piyangodan 400 bin YTL kazandı. Zonguldaktan Alper Eraslan blog'un linkini kendi sitesine koydu ve ÖSSde ilk 100 kişi arasına girdi.

Bu blogun şans getirdiğine inanmayanlar ise şanssızlıkla karşılaştı... Ankara'dan Mümtaz Bey blog'un uğuruna inanmadı ve 1 ay sonra işyerindeki yangın sonucu önemli maddi zarara uğradı. Gümüşhanede yaşayan Gülsüm Poyraz ise blog'u okuduktan sonra hiçkimseyle paylaşmadı ve 6 gün sonra nişanlısı tarafından terk edildi, evde kaldı.

Siz de blog'un uğurunu yanınızda istiyorsanız hemen 10 kişiye bu sayfanın adresini gönderin...

Draga dedi ki...

Sercann iyi reklam yaptırıon bende istiommm!